Darbo patirtis |
||
Data
|
Nuo 2011 m rugsėjo mėn. iki dabar
|
|
Profesija arba pareigos
|
jaunesnioji mokslo darbuotoja
|
|
Pagrindinės veiklos ir atsakomybės
|
Socialinės tinklaveikos
poreikiai bei naujų IKT taikymas
|
|
Darbovietės pavadinimas ir adresas
|
Kauno technologijos
universitetas, Informatikos fakultetas. Studentų 50,
|
|
Darbovietės veiklos sritis
arba ūkio šaka
|
Mokymo įstaiga
|
|
Data
|
Nuo 2010 m. liepos 1 d.
iki dabar
|
|
Profesija arba pareigos
|
Europos Struktūrinių
fondų paramos projekto vadovė
|
|
Pagrindinės veiklos ir atsakomybės
|
Veiklų administravimas
ir dokumentacijos tvarkymas, projekto priežiūra, ataskaitų rengimas.
|
|
Darbovietės pavadinimas ir adresas
|
Kauno technologijos
universitetas, Studentų 67,
|
|
Darbovietės veiklos sritis
arba ūkio šaka
|
Mokymo įstaiga
|
Data
|
Nuo 2005 m kovo mėn. iki 2012 .
|
|
Profesija arba pareigos
|
Europos Struktūrinių fondų paramos projekto „Lietuvos nuotolinio mokymosi
sistemos veiklumo integralus ugdymas“ , 'Kompiuterinis raštingumas" projektų vadovė
|
|
Pagrindinės veiklos ir atsakomybės
|
Veiklų administravimas
ir dokumentacijos tvarkymas, projekto priežiūra, ataskaitų rengimas.
|
|
Darbovietės pavadinimas ir adresas
|
Kauno technologijos
universiteto Informatikos fakultetas, Studentų 67,
|
|
Darbovietės veiklos sritis
arba ūkio šaka
|
Mokymo įstaiga
|
|
Data
|
2008 m. -2012
|
|
Profesija arba pareigos
|
Mokymo ir viešinimo skyriaus vedėja
|
|
Pagrindinės veiklos ir atsakomybės
|
Švietimo technologijų
analizė, tarptautinių projektų valdymas
|
|
Darbovietės pavadinimas ir adresas
|
E.Mokymo technologijų centras, KAUNO TECHNOLOGIJOS UNIVERSITETAS
|
|
Darbovietės veiklos sritis
arba ūkio šaka
|
Mokymo įstaiga
|
|
Data
|
2000 m. -2005 m.
|
|
Profesija arba pareigos
|
administratorė
|
|
Pagrindinės veiklos ir
atsakomybės
|
Distancinio mokymo centras Kauno technologijos universitetas
|
|
Darbovietės pavadinimas ir
adresas
|
Mokymo įstaiga
|
|
Darbovietės veiklos sritis
arba ūkio šaka
|
Tarptautinių projektų
valdymas, dokumentacijos tvarkymas
|
Data
|
1997 m. - 2000 m.
|
|
Profesija arba pareigos
|
vertėja- administratorė
|
|
Pagrindinės veiklos ir atsakomybės
|
Kontaktai su užsienio partneriais,
užsakymai ir dokumentacijos tvarkymas.
|
|
Darbovietės pavadinimas ir adresas
|
IĮ „Vladimir Sinenkij“,
Karmėlava, Kauno r. Lietuva
|
|
Darbovietės veiklos sritis
arba ūkio šaka
|
Individualaus verslo
įmonė
|
Mokymasis
|
Data
|
2005-2007 m.
|
|
Kvalifikacija
|
Nuotolinio mokymosi
informacinės technologijos, magistro laipsnis
|
|
Pagrindiniai dalykai/ profesiniai gebėjimai
|
Magistro baigiamojo
darbo tema „Nuotolinio mokymo(si)kursų kūrimo sistemos, jų analizė, bei
panaudojimo galimybės“. Įgytos žinios bei pakeltos kompetencijos virtualių
mokymosi aplinkų administravimo bei diegimo, papildomų įrankių bei priemonių
integravimo į sistemas analizavimas bei rekomendacijos.
|
|
Švietimo teikėjo pavadinimas ir tipas
|
Kauno technologijos
universitetas, Informatikos fakultetas
|
|
Kvalifikacijos lygmuo pagal nacionalinę arba
tarptautinę klasifikaciją
|
Aukštasis mokslas
|
|
Data
|
2000 m. – 2005 m.
|
|
Kvalifikacija
|
Vadybos ir verslo
administravimo bakalauro laipsnis
|
|
Pagrindiniai dalykai/ profesiniai gebėjimai
|
Tarptautinio verslo
administravimas, Informacinės technologijos, vadyba, marketingas, ekonomika.
|
|
Švietimo teikėjo pavadinimas ir tipas
|
Kauno technologijos
universitetas, Socialinių mokslų fakultetas
|
|
Kvalifikacijos lygmuo pagal nacionalinę arba
tarptautinę klasifikaciją
|
Aukštasis mokslas
|
|
Švietimo teikėjo pavadinimas ir tipas
|
Kauno technologijos
universitetas
|
|
Kvalifikacijos lygmuo pagal nacionalinę arba
tarptautinę klasifikaciją
|
Jeigu informacijos
neteikiate, pašalinkite eilutę (žr. Instrukciją).
ISCED 5
|
Asmeniniai gebėjimai ir kompetencijos |
Gimtoji
kalba (-os)
|
Lietuvių
|
Kita
kalba (-os)
|
||||||
Įsivertinimas
|
Supratimas
|
Kalbėjimas
|
Rašymas
|
|||
Europos lygmuo (*)
|
Klausymas
|
Skaitymas
|
Bendravimas
žodžiu
|
Informacijos
pateikimas žodžiu
|
||
anglų
|
C1
|
Įgudęs
vartotojas
|
C1
|
Įgudęs
vartotojas
|
C1
|
Įgudę
vartotojas
|
C1
|
Įgudę
vartotojas
|
C1
|
Įgudęs
vartotojas
|
|
rusų
|
C1
|
Įgudęs
vartotojas
|
C1
|
Įgudęs
vartotojas
|
C1
|
Įgudęs
vartotojas
|
C1
|
Įgudęs
vartotojas
|
C1
|
Įgudęs
vartotojas
|
|
(*) Bendrieji
kalbų metmenys Europoje
|
Socialiniai
gebėjimai ir kompetencijos
|
2007 m. renginių organizacinio komiteto narė:
7 tarptautinių konferencijų ALTA‘
2007, VIM‘2005, TELDA‘2003, organizacinio komiteto narė.
Kompetencijos/patirtis
Paskaitos
KTU dėstytojams kaip naudoti vaizdo konferencijų sistemą Vips. Mokymus
organizavo E-Mokymo technologijų centras: kovas, 2009; spalis, 2009; balandis, 2010.
Bendraautorė
metodinio vadovo “ Vaizdo konferencijų palaikymo sistema” , Kauno
technologijos universitetas, 2010.
Vaizdo
konferencijų būdu teikiami mokymai Lietuvos pedagogams:
www.distance.ktu.lt/vips/join.php?sr=658
www.distance.ktu.lt/vips/join.php?sr=651
Inovatyvių
būdų ir priemonių naudojimas mokant naudoti socialinio bendravimo internete
priemones, 2010, TTVAM,
Sukurtas ir koordinuojamas “Lietuvos mokytojų
socialinis tinklas”, 2010 m., Kauno
technologijos universitetas http://www.teachersnetwork.eu/elgglt
Sukurti nuotolinio
mokymo kursai:
Aktyvaus mokymosi technologijos
E. mokymosi aplinkos projektavimas
E-paslaugos
Socialinio bendravimo internete priemonės
Į besimokantįjį orientuoto mokymosi proceso
projektavimas
IKT grįstas mokymasis
Mokymosi technologijos ir skaitmeniniai ištekliai
Mokymo ir mokymosi kokybės vertinimas
NM kursų kūrimas
|
|
Organizaciniai gebėjimai ir
kompetencijos
|
Nuo 2000 m. dalyvavimas kursų kūrimo darbo grupėje naudojant virtualias
aplinkas Moodle, WEBCT, Blackboard VISTA CE6, naudojant turinio valdymo
sistemas CDK, SCORM ir kt.
Sukurti kursai „SCORM Standartai“,
„Aktyvaus mokymosi technologijos“ „Informaciniai įgūdžiai“, „E-mokymasis“, E-mokymosi
technologijos“, magistro studijų modulis „NM teorijos ir sistemos“, Vaizdo
konferencijų palaikymo sistemos (Vips) naudojimas bei plėtra, valdymo bei
technologiniai sprendimai.
Projektų administravimo patirtis įgyta nuo 2000 m. bendradarbiaujant tarptautiniuose
Phare, Leonardo da Vinčio, SOCRATES, Tempus, ESF paramos projektuose, IPA
(information and Communication Programme)
Projektų paraiškų rašymas
2009-2010 m. vadovauta projektų
rengimo grupei, parengta paraiškos. Programos: TEMPUS IV Grundvig; Leonardo da Vinci,
Erazmus, KA3.
|
Techniniai gebėjimai ir kompetencijos
|
Nuo 2000 m. -2004 m. virtualios mokymosi
aplinkos WEBCT administravimas Universiteto lygmenyje, kursų katalogų
struktūros kūrimas ir t.t. Konsultavimas KTU dėstytojų kaip kurti kursus
spręsti iškilusias problemas ir t.t.
Elektroninės medžiagos rengimo įgūdžiai (e.
medžiagos rengimas naudojant CDK įrankį: medžiagos struktūrizavimas pagal NM
metodologiją panaudojus CDK 1.0), darbo su virtualiomis aplinkomis įgūdžiai:
LUVIT, WEBCT, Learning Space, Black board Vista CE6 (administravimo
įgūdžiai).
|
Darbo
kompiuteriu gebėjimai ir kompetencijos
|
Pažymėjimai:
·
ES tarptautinių MTTP projektų valdymas ir
administravimas, 2010
·
IMS Learning design, 2009,
·
Active Learning Techniques for learners,
2009,
·
Adults Learning and e-Learning quality, 2008
·
ICT in Education: Perspectives of e-studies,
2008
·
Streso valdymas, 2008 (Druskininkai)
·
VMA Moodle mokymai, 2008 (LVU, Kaunas)
·
Inovatyvūs e.mokymosi kursų kūrimo sprendimai, 2007
(KTU, Kaunas)
·
Bendrieji NM principai politika ir kokybės
užtikrinimas, 2007 (KTU, Kaunas)
·
Technologijų naudojimas nuotolinio mokymosi kursų
kūrime ir teikime, 2006 (KTU, Kaunas)
·
Innovative evaluation methods and techniques, 2005
(Universite de Liege, Belgija)
·
Dėstytojų mokymas naudoti IKT, 2004 (KTU Distancinio
mokymo centras).
·
ECDL pradedančiųjų pažymėjimas, 2004.
·
Inovatyvių karjeros konsultavimo metodikų integravimas
į bedarbių ir būsimų darbuotojų mokymo programas, 2004 (Estija).
·
Tutoring online, 2004 (Suomija).
·
Kompiuterinis raštingumas ir informacinių technologijų
panaudojimas, 2003 (Kauno kolegija).
·
Buhalterinės programos „Pragma“ mokymai, 2003 (UAB
Prioringas).
·
Pažymėjimas „Elektroninė leidyba“, 2002 (KTU Savivaldos
mokymo centras).
|
Kiti
gebėjimai ir kompetencijos
|
Dalyvavimas
projektinėje veikloje:
Projektas: Norway grant programos projekto
„ Pedagogų bendradarbiavimo galimybių plėtra taikant Norvegų patirtį
socialinės tinklaveikos informacinėse technologijose“ koordinatorė (koordinuojamas projektas)
Pareigos: Projekto koordinatorė
Data: 2010-2010
Projektas: Tempus programos projektas
WETEN (koordinuojamas
projektas, www.weten.org)
Pareigos: Projekto koordinatorė
Data: 2009-2012
Pareigos: Projekto koordinatorė
Data: 2007-2009
Projektas: Europos socialinio fondo
agentūros projektas
(koordinuojamas projektas) http://distance.ktu.lt/liedm2.4
"Lietuvos nuotolinio mokymosi
sistemos veiklumo integralus ugdymas"
Pareigos: Projekto vadybininkė
atsakinga už projekto stebėseną.
Data: 2005-03-15 iki 2008-06-01
Projektas: Leonardo
da Vinci programos projektas „Teachers in Action“ (koordinuojamas Stratford upon Avon
College, UK)
Pareigos: Projekto vadybininkė
Data: 2007-03-15 iki dabar.
Projektas: TEMPUS
programos projektas PIUeLS_Practicum to Improve Ukrainian eLearning System (koordinuojamas
Charkovo politechnikos universiteto, Ukraina)
Pareigos: Projekto vadybininkė
Data: 2007 iki dabar
Projektas: Leonardo
da Vinci programos projektas „E.Assesment“ (koordinuojamas E.Novate, UK)
Pareigos: Projekto vadybininkė
Data: 2005 iki 2007.
Projektas: Leonardo
da Vinci programos projektas IT Akademija:
e-mokymasis smulkiam ir vidutiniam verslui
Pareigos: Projekto dokumentacijos
tvarkymas, seminarų, susitikimų organizavimas, kursų, sukurtų projekto metu,
administravimas
Data: 2000 – 2003.
Projektas: Socrates
programos projektas ADIS II - Neįgaliųjų su
fizine negalia integracija į darbo rinką naudojant atvirąjį ir
distancinį
mokymą
Pareigos: Projekto dokumentacijos tvarkymas, Darbų
koordinavimas
Data: 2000 – 2002
Projektas: Socrates
programos projektas PROMETHEUS – Modulių
mokytojų
rengimui dirbti Europinių projektų vadovais kūrimas
Pareigos: Projekto dokumentacijos
tvarkymas.
Data: 1999 – 2001
Projektas: Leonardo
da Vinci programos projektas ITSDY –
Informacinės
technologijos neįgaliam jaunimui
Pareigos: Projekto dokumentacijos
tvarkymas, sklaidos priemonių
parengimas ir
platinimas.
Data: 1999 – 2001
Projektas: Leonardo da Vinci programos
projektas AYTEM –
Jauno mokytojo
palydėjimas į švietimo rinką, distancinio mokymo kursu
Pareigos: Projekto dokumentacijos
tvarkymas, sklaidos priemonių
parengimas ir
platinimas
Data: 1999 – 2000
Projektas: Socrates programos projektas
ADIS - Neįgaliųjų su fizine negalia integracija į darbo rinką naudojant
atvirąjį ir distancinį mokymą
Pareigos: Projekto dokumentacijos
tvarkymas, sklaidos priemonių parengimas ir
platinimas
Data: 1999 – 2000
|
|
Vairuotojo pažymėjimas (-ai)
|
B kategorija nuo 2000 metų
Mokslinės publikacijos (recenzuojamos)
|
- Recenzuojami moksliniai straipsniai
Publ. rūšisŠaltinis/išleistaInterneteStraipsnisChallenges for research into open and distance learning: doing things better - doing better things : 8th EDEN research workshop EDENRW8, Oxford, UK, 27-28 October 2014 : conference proceedings. IS p. 461-468.StraipsnisALTA’14 : Advanced learning technologies : conference proceedings = Pažangios mokymosi technologijos : konferencijos pranešimų medžiaga. 2014. ISSN 2335-2140 p. 30-38.StraipsnisSmart digital futures 2014 : KES international conference on smart digital futures (SDF), Chania, Greece, June 18-20, 2014 / Edited by: R. Neves-Silva, G.A. Tsihrintzis, V. Uskov, R.J. Howlett, L. p. 697-705.Įst.veiklos dok.Роль університету у розвитку лідерського потенціалу суспільства: концептуальні засади.Киïв : НВЦ Прiоритети, 2014. 99 p.StraipsnisInformacijos mokslai = Information Sciences : mokslo darbai / Vilniaus universitetas. 2013, T. 66. ISSN 1392-0561 p. 96-107.StraipsnisSveikatos ir socialinių mokslų taikomieji tyrimai: sandūra ir sąveika = Applied research in health and social sciences: interface and interaction / Klaipėdos kolegija. 2013, nr. 1(10). ISSN p. 43-51.StraipsnisInformation and Software Technologies : 19th international conference, ICIST 2013, Kaunas, Lithuania, October 10-11, 2013 : proceedings / [edited by] Tomas Skersys, Rimantas Butleris, Rita Butkien p. 102-113.StraipsnisKompiuterininkų dienos - 2013. ISBN 9789986342946 p. 106-118.StraipsnisNew Media for Active Learning in the Digital Age : International Conference, 7-8 June, 2013, Šiauliai, Lithuania. ISBN 9786094302039 p. 62-64.StraipsnisProceedings of the 12th European conference on e-Learning [ elektroninis išteklius] : SKEMA Business School, Sophia Antipolis, France, 30-31 October 2013 / Edited by Melanie Ciussi and Marc Augie p. 431-439.StraipsnisICT-based continuing vocational development of vocational education teachers.New Media for Active Learning in the Digital Age : International Conference, 7-8 June, 2013, Šiauliai, Lithuania. ISBN 9786094302039 p. 65-66.StraipsnisECEL 2013 : proceedings of the 12th European Conference on e-Learning, 30-31 October, 2013, Sophia Antipolis, France. ISBN 9781909507821 p. 431-439.StraipsnisALTA’12 : Open Educational Resources : international conference proceedings = Atvirieji ištekliai edukacinėje praktikoje : tarptautinės konferencijos pranešimų medžiaga. 2012. ISSN 2335-214 p. 16-22.StraipsnisALTA’12 : Open Educational Resources : international conference proceedings = Atvirieji ištekliai edukacinėje praktikoje : tarptautinės konferencijos pranešimų medžiaga. 2012. ISSN 2335-214 p. 23-27.StraipsnisStudent’s attitudes toward social networking.Learners in the driving seat : users? - partners? - consumers? - peers? Where are we heading to? : 7th Eden research workshop programme and book of abstracts, Leuven, Belgium, 22-23 October 2012. p. 116-117.StraipsnisICT architecture for online learning approach.Information and software technologies : 18th International Conference, ICIST 2012, Kaunas, Lithuania, September 13-14, 2012 : proceedings / [edited by] Tomas Skersys, Rimantas Butleris, Rita Butki p. 373-387.StraipsnisInovatyvios technologijos mišraus ir e.mokymosi įgyvendinimui mokymo institucijose.Inžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies. 2012, Nr. 1. ISSN 2029-9303 p. 99-105.Mokomoji kn.Saitynas 2.0 ir atvirieji švietimo ištekliai :Kaunas : Technologija, 2012. 155 p.StraipsnisMobile tool for education to implement collaborative language learning.EADTU 25th anniversary conference 2012 : The role of open and flexible education in European higher education systems for 2020: new models, new markets, new media, pafos, Cyprus, 27-28 September 2 p. 228-.StraipsnisThe MSc. in information technologies of distance education : are we ready for the future education?Future-Learning 2012 : 4th International Future-Learning Conference on Innovations in Learning for the Future 2012 : e-Learning, November 14-16, 2012, Istanbul, Turkey : proceedings. ISBN 97897540 p. 583-592.StraipsnisSocialinės tinklaveikos įrankiai ir priemonės ugdymui organizuoti, taikant mišraus mokymosi būdą.Aukštųjų mokyklų vaidmuo visuomenėje: iššūkiai, tendencijos ir perspektyvos = Role of higher education institutions in society: challenges, tendencies and perspectives. 2012, Nr. 1(1). IS p. 13-21.StraipsnisSocial networking tools and applications in higher education.EICL 2012 [elektroninis išteklius] : E-Internationalization for Collaborative Learning, October 1-2, 2012, Crimea, Ukraine : [proceedings]. ISBN 9783899585896 p. [1-6].StraipsnisNaujų IKT metodų taikymas Lietuvos mokyklose.XV kompiuterininkų konferencijos mokslo darbai : Klaipėda, 2011 rugsėjo 22-24 d. / Lietuvos kompiuterininkų sąjunga. ISBN 9789986342618 p. 76-86.StraipsnisAdvanced Learning Tehcnologies ALTA’2011 : international conference proceedings = Pažangios mokymosi technologijos : konferencijos pranešimų medžiaga / [ Aleksandras Stulginskis University, Ba p. 55-59.StudijaТехнологии и ресурсы электронного обучения.Харьков : Toчка, 2011. 352 p.StraipsnisAdvanced Learning Tehcnologies ALTA’2011 : international conference proceedings = Pažangios mokymosi technologijos : konferencijos pranešimų medžiaga / [ Aleksandras Stulginskis University, Ba p. 163-168.StraipsnisResearch results on social networking tools and mobile technologies for education in UK, Ireland, Spain, Lithuania.Advanced Learning Tehcnologies ALTA’2011 : international conference proceedings = Pažangios mokymosi technologijos : konferencijos pranešimų medžiaga / [ Aleksandras Stulginskis University, Ba p. 146-149.StraipsnisAdvanced Learning Tehcnologies ALTA’2011 : international conference proceedings = Pažangios mokymosi technologijos : konferencijos pranešimų medžiaga / [ Aleksandras Stulginskis University, Ba p. 122-126.StraipsnisOnline based education and training.EDULEARN11 : 3rd international conference on education and new learning technologies [elektroninis išteklius] : Barcelona (Spain) - 4th-6th July, 2011 / International Association of Technology, E p. 6225-6230.StraipsnisICT and mobile technologies based learning: opportunities and challenges.Learning and sustainability : the new ecosystem of innovation and knowledge : EDEN 2011 annual conference, University College of Dublin, Dublin, Ireland, 19-22 June, 2011 : book of abstracts / ISB p. 105.StraipsnisWeb 2.0 mokyklose.Aukštasis mokslas : IKT diegimo projektai [elektroninis išteklius] : konferencija, Kaunas, 2011 m. gruodžio 14 d. / Kauno technologijos universitetas. ISBN 9786094520181 p. [1-5].StraipsnisFrom research to market - support to knowledge-based entrepreneurship.Media Inspirations for Learning. What Makes the Impact? [elektroninis išteklius] : 2010 EDEN annual conference, 9-12 June 2010, Valencia, Spain. ISBN 9789630694292 p. [1-5].StraipsnisWeb 2.0 technologies in business and education.E-Education: science, study and business : conference proceedings = E. Švietimas: mokslas, studijos ir verslas : konferencijos pranešimų medžiaga / Švietimo ir mokslo ministerija, Kauno techn p. 118-124.StraipsnisTeachers and tutors training to use ICT enhanced learning.Strategies and business models for lifelong learning [elektroninis išteklius] : EADTU annual conference 2010, 27-29 September 2010, Zermatt, Switzerland. p. [1-7].StraipsnisSocialinė tinklaveika: tendencijos ir iššūkiai.Mokymosi bendruomenė ir antrosios kartos saityno (Web 2.0) technologijos : tarptautinės konferencijos pranešimai ISBN 9789986680482 p. 67-74.StraipsnisE-learning challenges for teachers and trainers.Innovation and Creativity in e-Learning, 20th November, 2009, Kaunas, Lithuania [elektroninis išteklius] : international conference proceedings. ISBN 9789955257363 p. [1-7].StraipsnisE. mokymosi tendencijos Lietuvoje.Innovation and Creativity in e-Learning, 20th November, 2009, Kaunas, Lithuania [elektroninis išteklius]: international conference proceedings. ISBN 9789955257363 p. [1-5].StraipsnisTeachers competences in higher education institutions.The European School 2.0 : The 7th open classroom conference : Incubating creativity and the capacity for innovation: open content, social networking tools and creative learning for all, 15-17 Octo p. 1-6.StraipsnisE-learning processes in higher education in Lithuania.2009 EDEN annual conference,10-13 June, 2009, Gdansk, Poland : Innovation in Learning Communities : What did You Invent for Tomorrow? : book of abstracts. ISBN 9789638791429 p. 78.StraipsnisE-learning processes in higher education in Lithuania.Innovation in Learning Communities : What did You Invent for Tomorrow? [elektroninis išteklius], 10-13 June, 2009, Gdansk, Poland : 2009 EDEN annual conference proceedings. ISBN 9789638791429 p. [1-6].StraipsnisEVETE approach- implemented ideas for T&T to gain new competences.EVETE 2 - Empowerment of Vocational Education and Training by Improving the E-Learning Competencies of Teachers and Trainers [elektroninis išteklius] : Final EVETE 2 conference proceedings. ISBN p. [1-6].StraipsnisE-learning challenges in higher education.EVETE 2 - Empowerment of Vocational Education and Training by Improving the E-Learning Competencies of Teachers and Trainers [elektroninis išteklius] : Final EVETE 2 conference proceedings. ISBN p. [1-7].StraipsnisE.mokymosi plėtros strateginių nuostatų įgyvendinimas: programa Lietuvos virtualus universitetas 2007-2012 metams.Informacinių technologijų taikymas švietimo sistemoje 2008 : e-studijų patirtis, aktualijos ir perspektyvos : straipsnių rinkinys / / Kauno kolegija. Technologijų fakultetas. Kompiuterinių p. 68-73.StraipsnisNM kursų rengimo sistemų edukaciniai ir techniniai aspektai.Informacinės technologijos 2007 : konferencijos pranešimų medžiaga / Kauno technologijos universitetas. 2007. ISSN 1822-6337 p. 323-327.StraipsnisProjekto metu sukurtų kursų kūrimo sistemų analizė.Advanced Learning Technologies and Applications ALTA’2007 : conference proceedings / European Commission Leonardo da Vinci programm EVETE. ISBN 9789955751079 p. 207-213.StraipsnisE. vertinimo įrankių kūrimas: inovatyvūs modeliai žinių ir įgūdžių vertinimui ir vystymui.Informacinės technologijos 2006 : konferencijos pranešimų medžiaga. T. 2 / Kauno technologijos universitetas. ISBN 9955099933 p. 343-347.StraipsnisE. mokymosi priemonių specialiųjų poreikių žmonėms rengimo technologiniai aspektai.Informacinės technologijos 2005 : konferencijos pranešimų medžiaga / Kauno technologijos universitetas. T. 1. ISBN 9955097884 p. 206-214.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą